E-CRM ni le uvedba prave tehnologije in programske opreme. Je temeljna sprememba, ki vključuje preoblikovanje raznih procesov v podjetju. Razvit mora biti kot celovita strategija, ki obsega vse distribucijske poti. Z internetom dobimo dodaten dostop do informacij, analiz obnašanja uporabnikov in razvoja izpopolnjenih odnosov s strankami in s tem tudi povečanje dobička. Podjetja bi morala sprejeti tako spletno tehnologijo in maksimalno povečati sposobnosti, da obdržijo svoje stranke. Tak sistem jim omogoča, da dobijo največ iz svojih odnosov s strankami. Tako dobijo zveste stranke ter maksimalno povečajo njihovo dolgoročno vrednost. Poleg tega so cene takega sistema običajno nižje, lahko jih brezplačno testiramo in dinamično spreminjamo število uporabnikov v sistemu, kar je v tradicionalnih CRM aplikacijah pogosto oteženo. Mnogo podjetij je z uporabo e-CRM sistema izboljšalo svojo produktivnost na raznih področjih svojega poslovanja in nekaterim je uspelo svoj dobiček na ta način povečati tudi za 300%. Nekaterim to uspe z zmanjšanjem internih stroškov v prodaji, trženju in storitvah za stranke, drugim s povečanjem števila svojih strank ali kombinaciji obeh prednosti. Določena podjetja pa si tak sistem tudi prilagodijo na tak način, da ustreza njihovim bolj specifičnim potrebam in na ta način dobijo točno to, kar res potrebujejo.