Category Archives: CRM

Sistem za upravljanje odnosov s strankami in sistem za organizacijo dela v podjetju.

S kratico CRM ponavadi poimenujemo sistem za upravljanje odnosov s strankami, vendar gre pri BOKO CRM za veliko več.V podjetju, ki ima težave pri organiziranju in izvajanju delovnih nalog, se te težave manifestirajo v pravočasnosti in kakovosti storitev, ki jih … Continue reading

Posted in CRM | Leave a comment

Boko CRM – Napredni sistem za upravljanje odnosov s strankami

Sistem za upravljanje odnosov s strankami (Customer Relationship Management) je v sodobnem svetu poslovanja nepogrešljiva aplikacija, ki podjetju omogoča kakovostne in pravočasne storitve. Z njimi je zagotovljena zadovoljnost strank in ne le konkurečnost, temveč tudi ustvarjanje rezimeja podjetja.   CRM … Continue reading

Posted in CRM | Leave a comment

Boko CRM

Pri izdelavi Boko CRM sistema smo se opirali predvsem na to, da njegova uporaba zadovolji čim širšo skupino uporabnikov/različnih podjetij. Je kolikor se da vsestranski in razdeljen na štiri glavne sklope. To so podatkovni del, organizator, poročila in sklop poslovanje. … Continue reading

Posted in CRM | Leave a comment

Uporaba CRM sistema

Na CRM se v glavnem gleda, kot na način, da integriramo prodajne, tržne in storitvene strategije z namenom, da povečamo zadovoljstvo strank, in dolgoročno optimiziramo odnos med podjetjem in strankami. Uporaba je večkrat dovzeta, kot napredek za podjetje in stranko, … Continue reading

Posted in CRM | Leave a comment

e-CRM

E-CRM ni le uvedba prave tehnologije in programske opreme. Je temeljna sprememba, ki vključuje preoblikovanje raznih procesov v podjetju. Razvit mora biti kot celovita strategija, ki obsega vse distribucijske poti. Z internetom dobimo dodaten dostop do informacij, analiz obnašanja uporabnikov … Continue reading

Posted in CRM | Leave a comment

Splošni cilji CRM sistema

najti, privabiti in pridobiti nove stranke vzgojiti in obdržati stranke, ki jih podjetje že ima speljati nekdanje stranke nazaj h nam zmanjšati stroške trženja in stikov s strankami povečati dobičkonosnost zmanjšati operativne stroške doseganje višje stopnje zadovoljstva strank … CRM … Continue reading

Posted in CRM | Leave a comment

Kaj je CRM?

Upravljanje odnosov s strankami (CRM) je široko izvedena strategija, za povezovanje podjetja s strankami in kupci. Vključuje uporabo tehnologije za organizacijo, avtomatizacijo, sinhronizacijo poslovnih procesov. Nudi podporo za marketing, storitve za stranke in tehnično podporo. Splošni clijli so: najti in privabiti … Continue reading

Posted in CRM | Leave a comment