Uporaba CRM sistema

Na CRM se v glavnem gleda, kot na način, da integriramo prodajne, tržne in storitvene strategije z namenom, da povečamo zadovoljstvo strank, in dolgoročno optimiziramo odnos med podjetjem in strankami. Uporaba je večkrat dovzeta, kot napredek za podjetje in stranko, kjer lahko podjetje lahko podpira procese vezane na stranko, ki se splačajo, in obenem gradi svoj posel. Upravljanje odnosov s strankami je postalo nov vzorec delovanja v sodobnem marketingu in glavne prioriteta ter osnovno orodje za veliko podjetij, ki želijo vzpostaviti trajne odnose s strankami. Sprejetje takega pristopa so še dodatno pospešile spremembe tradicionalnih poslovnih modelov, da bi lahko sledili tehnološkemu razvoju in se odmaknili od masovnega k prilagodljivem trženju. Tako so številna podjetja tudi izkoristila uporabo takih pristopov in tako razširila svoje trge ter ustvarila zveste stranke. Povprečno v podjetjih 20% strank prinaša kar 80% dobička. Uporaba CRM sistema pa olajša podjetjem identifikacijo teh „najpomembnejših strank“.

This entry was posted in CRM. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>