Sistem za upravljanje odnosov s strankami (Customer Relationship Management) je v sodobnem svetu poslovanja nepogrešljiva aplikacija, ki podjetju omogoča kakovostne in pravočasne storitve. Z njimi je zagotovljena zadovoljnost strank in ne le konkurečnost, temveč tudi ustvarjanje rezimeja podjetja.
CRM je sistem upravljanja, ki deluje na vseh nivojih podjetja. Upravljanje odnosov s strankami je dejansko najnižji vendar bi lahko rekli najpomembnejši nivo. Za kvaliteto odnosa skrbi celotno podjetje, zato je tudi Boko CRM zgrajen tako, da je poslovanje s strankami preprosto in transparetno vidno skozi celo strukturo sistema in podjetja. Poleg tega pa poskrbi tudi za enostavnost, enovitost, fleksibilnost in hitro odzivnost znotraj samega podjetja:
(-1-) Na najvišjem nivoju CRM vodstvo podjetja uporablja za:
- odpiranje novih projektov in zadolžitve vodij projektov
- analizo končanih in spremljanje napredovanja odprtih projektov
- preprosto sledenje napredku pri dogovorih s potencialnimi strankami
- optimizacijo delovnih mest in delovnih nalog
(-2-) Na obračunskem nivoju BokoCRM izredno poenostavi:
- obračun stroškov po strankah
- obračun plač
- obračun potnih stroškov
- evidenca odsotnosti
(-3-) Na projektnem nivoju in v servisni službi gre predvsem za:
- lažjo določitev prioritetnih projektov
- preprosto razporejanje delavcev, delovnih nalog in delovnih sredstev
- gradnjo baze znanja in njeno uporabo za preprosto učenje iz odpravljenih napak in rešenih reklamacij
(-4-) Na nivoju odnosa s strankami se zgornje točke združijo v:
- zagotovitev odlične storitve in poznavanja stranke, tudi če je oseba, ki je neposredno zadolžena za stranko, odsotna
- hitro odzivnost, dobro pripravljenost in opremljenost tehnične ekipe
- lažjo prilagoditev potrebam stranke
- hitro vpeljavo novincev v posle s strankami
- večjo preglednost nad opravljenimi storitvami
- natančnejše zaračunavanje storitev