Monthly Archives: March 2011

e-CRM

E-CRM ni le uvedba prave tehnologije in programske opreme. Je temeljna sprememba, ki vključuje preoblikovanje raznih procesov v podjetju. Razvit mora biti kot celovita strategija, ki obsega vse distribucijske poti. Z internetom dobimo dodaten dostop do informacij, analiz obnašanja uporabnikov … Continue reading

Posted in CRM | Leave a comment

Splošni cilji CRM sistema

najti, privabiti in pridobiti nove stranke vzgojiti in obdržati stranke, ki jih podjetje že ima speljati nekdanje stranke nazaj h nam zmanjšati stroške trženja in stikov s strankami povečati dobičkonosnost zmanjšati operativne stroške doseganje višje stopnje zadovoljstva strank … CRM … Continue reading

Posted in CRM | Leave a comment

Kaj je CRM?

Upravljanje odnosov s strankami (CRM) je široko izvedena strategija, za povezovanje podjetja s strankami in kupci. Vključuje uporabo tehnologije za organizacijo, avtomatizacijo, sinhronizacijo poslovnih procesov. Nudi podporo za marketing, storitve za stranke in tehnično podporo. Splošni clijli so: najti in privabiti … Continue reading

Posted in CRM | Leave a comment